måndag 3 januari 2011

Dagen idag!

HEJ BLOGGEN!

Ja, jag var hos Anna kl 9 i morse...TRÖTT!!
Det blev fotodags med en gång, nere på stranden idag!
Vi var ute i nästan 2 timmar, fast det blev inte så många bra bilder...hade lite problem med självutlösaren!

Sedan stack vi till gympan halv 1, tränade lite, hade lite kul!
...fast sen började allvaret, kl 6. Genrepet för årets julshow var idag.
Årets tema för julshowen är Alice i Underlandet! Lite kul för, både Anna och jag har roller i år.
Vi provspelade för Lilla Alice, kommer sen till varför det är just LILLA Alice...
Ja, vi provspelade och vi fick båda rollen, så vi ska dela på den! Vi byter efter halva första akten...

Jo, det är så här. Första akten är den gamla teknade filmen, och andra akten är den här nya riktiga filmen ni vet!
Men det finns bara ett litt problem... Jag kan inte prata och julshowen är om 3 dagar!! På genrepet idag fick Anna ta över efter halva min första del. Hoppas verkligen jag kan vara med på julshowen!

Tja, det var en kort *host* sammanfattning av dagen idag!

Puss och hej, älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar